Fredag

Vaknade upp i fredags till ett superfint väder. Solen sken och snön glittrade så där fint som jag bara har väntat på. Har varit hemma från skolan hela veckan pga av min hals och lite feber i början veckan men jag kände mig bättre i torsdags så på kvällen åkte jag hem till Noah och sov hos honom till igår. Vi åkte in till skolan till 10 då han hade sin första lektion medan jag gick och klippte mig i salongen i skolan hos min kompis Emma. Var så skönt att bli av med mina slitna toppar, har verkligen slarvat med att klippa mig det senaste året. Färgade dock inte håret även om jag egentligen borde så ska tillbaka till salongen om två veckor när hon är där igen och avfärga samt tona om mitt hår. Kommer upp lite mer bilder på mitt hår då! Hade i alla fall efter jag klippte mig bara två lektioner innan jag och Noah åkte hem till honom igen. Han gjorde amerikanska pankakor och jag fixade lite smoothie innan vi sen begav oss åt olika håll, han till gymmet och jag till mina kompisar i sköllersta. Åkte på natten hem till Noah igen och sov där till igår (lördag).
 
 
1 emiza:

skriven

fina bilder

Svar: Tack!
Emma

2 Anonym:

skriven

Superfinal bilder! Är det du som har tagit dom?

Svar: Ja självklart har jag det haha! Tar alla bilder på bloggen själv om det inte är en tecknad bild eller GIF men annars skriver jag ut vart bilden är från! :)
Emma

3 Nikolinas:

skriven

Fina bilder!

Svar: Tack!
Emma

4 Vajb:

skriven

Jättefina bilder! Gillar verkligen den som bara är en massa grenar. Bildar ett så fint mönster :)

Svar: Tack du! Aa tänkte lite på det 🙆 :)
Emma

Kommentera här: