Update

Bra uppdaterat på senaste tiden osv... Varken haft tid elle lust men ja, kunde ju underhålla 2:a maj med ett inlägg som INTE skulle publiceras i alla fall hahah. Så kan det gå när man är dum nog att tidsinställa ett inlägg som egentligen skulle raderas... Några fula selfies var det i alla fall utifall någon missade mitt lilla missöde men det är ingen ide att leta febrilt på bloggen dem är borta nu, gone, puts väck!  

Min träning är omflyttad idag så börjar först 14.10 så passade på att dra in till jobbet. Blev några timmar i alla fall. Sitter på bussen nu påväg till skolan. Kunde inte låta bli att svänga förbi Ikea på vägen till bussen, har ätit mer korv de senaste 3 månaderna än vad jag brukar göra på 3 år, börjar bli lite av en stammis. 

 
Min frukost, hemmagjord smoothie (i froosh flaskan) och kvarg drickyoghurt 

Min frukost och lunch går kanske inte precis ihop i vanligs fall, smoothie och korv liksom hallå? Men motsatser dras till varandra och de kramas nu så fint i min mage! 

Kommentera här: