New hair, New life

För rätt så precis två veckor sedan besökte jag salongen i skolan där min kompis Emma jobbar för att fräscha upp håret lite. Jag var där och klippte mig för ungefär 3 månader sedan men vågade inte göra mer än så för tillfället. Men ångrade mig när jag gick därifrån och önskade att jag skulle färgat utväxten i alla fall så jag bestämde mig för att besöka salongen igen för att färga vid nästa tillfälle Emma var där men studiedagar, lov, ledighet, sjukdom ja you name it, kom hela tiden i vägen och så helt plötsligt hade det gått 3 månader. Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Tänkte i alla fall lägga upp lite före och efter bilder nu såhär två veckor efter hehe, tiden som spökat igen och inte räckt till tidigare. Klippte några cm också när jag ändå var där.
 
 
1 Oslofru:

skriven

Supersnyggt!

2 Anonym:

skriven

Jättesnyggt!!

3 Agnes:

skriven

Men seriöst ditt hår !!

4 Nikki:

skriven

Va fint det blev! :D

5 Natti:

skriven

Vad fint hår du har :)

Kommentera här: