Mockingjay part 1

Försov mig och missade bussen = missade två lektioner då jag bor på landet och bussarna går mer sällan än det är sol i Sverige. Typ. Men jag får se det positiva, det gjorde att jag (1) hann äta en ordentlig frukost, (2) hann göra ordning en supergod fruktsallad med banan, ananas och melon att ta med till skolan, (3) förbereda min muntliga presentation till senare idag mycket bättre, (4) inse att Mockingjay part 1 har kommit ut på swefilmer (!!!) multitaskade lite och pluggade samtidigt som jag såg på filmen och hann se ungefär halva. Älskar hela thg serien och de va verkligen en bra start på en från början dålig morgon! 



1 natalia:

skriven

Så jobbigt att missa bussen :(

Svar: Aa verkligen, men lite skönt med sovmorgon ändå hehe ;)
Emma

2 A L I C E L A R S D O T T E R:

skriven

Älskar fruktsallad, så himla gott!

3 Oslofru:

skriven

Mm så gott med fruktsallad <3

4 Marike Ahlgren:

skriven

Ser gott ut! :)

5 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Mumsigt!

6 Josefine ♔:

skriven

Haha har samma problem!! Bor också på landet och har ungefär en halvtimme till skolan vilket (såklart) innebär att bussarna går hit typ fyra-fem gånger per dag. Så missar man bussen är man inte på plats i skolan förrän runt ett :/ Men däremot kan det ju precis som du säger medföra en hel del bra saker också! :D

Svar: Ja vissa fördelar finns det ju ;)
Emma

7 Christina:

skriven

Åh så typiskt att du missade bussen, men det var ju bra att du fick gjort mycket :)

Svar: Ja det finns som sagt sina fördelar ibland! :)
Emma

8 Klara Andersson:

skriven

ååå fruktsallad vad gott!

9 Ida:

skriven

Vad gott!
Btw, följer dig på bloglovin nu :)

Svar: Gud vad roligt! Vad glad jag blir! :D
Emma

10 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

skriven

Tråkigt att du missa bussen men skönt att du hann göra lite saker! :)

11 Emma:

skriven

Måste se den filmen snart! Hade tänkt se den på bio men kom aldrig iväg dit. Kanske blir en kväll med swefilmer då ;)
Kram

Svar: Lyckan när jag såg att den kommit upp alltså (<333)
Emma

12 S A R A:

skriven

super kul med filmen på fb!

Svar: Vilken film haha?
Emma

13 Nathalie Tegelstam:

skriven

åh vad gott! :) kram

14 N:

skriven

Ser gott ut :D

15 Linn♡:

skriven

hahha oj vad mycket du hann med ändå! ♡
Jättefin blogg du har!!
Och det såg verkligen såå gott ut med fruktsalladen:))

Hoppas du har det br, kramar!

Svar: Inte för att skryta men den var också rätt så god ;) tack så mycket det värmer verkligen, hoppas du har det bra själv! Kram!
Emma

16 Amanda♥:

skriven

Ser gott ut! Älskar ananas!

Svar: Jag med! Det är dock burkananas men det smakar bättre när de inte är säsong!
Emma

17 Ellen Lindberg:

skriven

Se där, det finns fördelar även med att försova sig! Och fruktsallad är ju verkligen inte fy skam :)

Svar: Haha ja och nej verkligen inte ;)
Emma

18 Ellen:

skriven

Åh just det, hade glömt att Mockingjay finns på Swefilmer redan! Ska nog se den med detsamma faktiskt. Tack för påminnelsen ;)

Svar: Det var så lite så, andra gången jag ser den nu hehe ;)
Emma

19 MALIN:

skriven

Första filmen är min favorit! Ser framemot sista filmen :)

Svar: Första filmen är bäst av filmerna men vill du uppleva något riktigt bra... Läs böckerna! Så mycket bättre :)
Emma

20 Mirrestylee:

skriven

Fin blogg!!

Svar: tack du!!
Emma

Kommentera här: