New in

En primer från smashbox, brukar inte använda primer så tänkte det var på tiden. 
real techniques borstar som jag köpte på H&M, lite dyrare än att beställa på nätet men värt det ändå för att få dem direkt. 
En ny liquid eyeliner då jag tappat bort min förra, annars så räcker den superlänge. Den är vattentät, rinner inte och håller sig svart (blir inte grå efter ett tag) hela dagen. Det andra på bilden är min favorit mascara som hade tagit slut så jag behövde en ny, den bästa jag har testat i alla fall till mina fransar.
1 Cajsa:

skriven

Jag älskar verkligen den där primern men min har tagit slut :) Dags att beställa den samt de där borstarna från RT som jag också spanat på. Är de bra?

Svar: Har bara använt dom en gång än så länge men de var verkligen superbra! Särskilt den lila och de två yttersta av de rosa! :)
Emma

2 ♫♪ sandra:

skriven

alltid kul med nytt smink :)

3 Tessie:

skriven

Det är alltid roligt att få hem lite nytt! :)

Kommentera här: