Örebro kaoset

Det senaste dagarna har det varit kaos i Örebro med massa bord utplacerade längst hela Drottninggatan och alla torg. Många bussar har tagit konstiga vägar och det har varit svårt att tagit sig fram i princip överallt där hindersmässan har tagit plats. Jag brukar inte ge mig ut bland vimlet av människor under just denna mässa, inte den här årstiden. Noramarken där det är varmt och skönt välkomnar jag med öppna armar men hindersmässan i Örebro? Nej jag brukar inte vara ett särskilt stort fan! 

Gick upp i morse och började plugga innan jag ens klev upp ur sängen, vi må ha ledigt men vi har fortfarande massa läxor. Jag gjorde mig i ordning för att vid klockan 1 åka in till stan för att möta upp Noah. Det var dags att bryta trenden att hålla sig borta från mässan. Vi vandrade omkring lite, köpte lite godis, kollade lite på allt möjligt och det var riktigt mysigt! Hann också med att köpa en present till min kära syster som fyller 20 på söndag samt hinna hälsa på några välbekanta ansikten innan jag och Noah begav oss hem till mig i Ervalla. Vi har i princip slappat sen dess. Bjuder på en liten slö bild på oss och önskar er alla en bra fredagkväll!
1 KassandraPalma:

skriven

fin bild!

förstår det där med plugg... kommer spendera hela morgondagen till att plugga

2 Viktoria Eriksson:

skriven

mysig bild :)

Svar: Tack! :)
Emma

3 N:

skriven

Mysig bild :))

Svar: tack! (:
Emma

4 Aschmanda:

skriven

jobbigt nu vill man ju bara ha sommar!

5 Klara Andersson:

skriven

åå så fina ni är!

Svar: Tack vännen!
Emma

6 Fröken Grön:

skriven

Söt bild! :)

Sv: Tack så mycket! :D kram!

Svar: Tack du!
Emma

7 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Dessutom är det ju SM-vecka i Örebro, så det är säkert massor av folk på grund av det också. Roligt! :)

Svar: Shit det tänkte jag inte ens på haha!
Emma

8 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

sv: Åh vad roligt:) Ni kommer säkert få det helt fantastiskt kul:) Paris is amazing:)♥

Svar: Det hoppas jag! :)
Emma

9 Angelica Bengtsson Fotografi:

skriven

Så fina!

Svar: Tack! :)
Emma

10 amanda:

skriven

Så fin bild :D

Svar: tack :D
Emma

11 natalia:

skriven

Då mejlar jag över min text till dig snart, skriv gärna vad du tycker om den :D

Svar: Det blir perfekt! ^^
Emma

12 natalia:

skriven

Vad fina ni är :D

Svar: Tack :D
Emma

13 fredrikkarlsson.blogg.se:

skriven

söt!

14 linah:

skriven

fina ni är:D!

Svar: Åhh tack! :D
Emma

Kommentera här: