22:55

Gick upp 7 imorse och gjorde mig i ordning för jobbet, tanken att skita i jobbet och somna om slog mig säkert 10 gångar innan jag masade mig iväg. Jobbade ungefär 6 timmar innan jag tog bussen tillbaka till stan där jag mötte upp med Moa och Cody en sväng. Vi satt o snacka en stund innan jag och Cody stack ut på en löprunda där vi hämtade upp Edvin på vägen, blev väl ca 5-6 km vilket är väldigt långt för min nuvarande kondition, är helt död nu hahah. Vi drog sen hem till Cody där han lagade mat och nu sitter vi hemma hos Edvin för en spelkväll. 
 
Noah har varit borta på tok för länge nu, han skickade den här bilden och tyckte den var bloggmaterial eftersom jag inte tagit några bilder på länge. Saknar att fota, vilken tiden inte räcker till för i samma utsträckning längre och jag saknar honom, så sjukt jävla mycket. Snart söndag när han kommer hem igen, mitt hjärta <3 

Kommentera här: