"Friday, my second favorite F word"

Så skönt med äntligen fredag! Denna vecka har varit så lång med både skola och jobb hela dagarna, helgen kunde inte komma en sekund för tidigt. Jag skippade morgonens träning i skolan idag för att kunna sätta mig ner och ta ikapp all den förlorade pluggtiden denna vecka och fick verkligen mycket gjort, än en gång -så skönt! Gick upp rätt så skapligt tidigt och gjorde ordning en ordentlig frukost som jag åt medan jag pluggade. Min tyska blev inställd så har bara en lektion idag som jag nu sitter på bussen påväg in till. Har planer med Five efter skolan, annars skulle jag lätt stannat hemma hela dagen och gjort engelskalektionen hemmifrån. Gjorde ordning en kycklingsallad som jag åt innan jag åkte också. 

1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Mumsigt :D

2 ♫♪ sandra:

skriven

gott!

Kommentera här: