Back bitches

Jag är tillbaka! Det var en välbehövlig paus verkligen av en rad olika anledningar. Det är inte så mycket ni har missat av mitt så extremt händelserika liv. Jag har i alla fall jobbat 36 timmar sammanlagt, har firat Alla Hjärtans dag med mitt hjärta, träffat några kompisar, sett en hel del tecknade filmer och kraschat skärmen på min mobil. Både bra och dåliga saker med andra ord.

Det viktiga i alla fall, det ligger nu en hel rad inlägg i utkast korgen som bara väntar på att bli publicerade så lämna mig inte riktigt än! Det är för övrig sportlov just nu och här har du en bra men gammal låt jag började lyssna på igen precis! 

Favorit vers: Who says I can’t be free?
From all of the things that I used to be
Re-write my history
Who says I can’t be free?

 

 

1 ♫♪ sandra:

skriven

åh den låten är så mysig!

Svar: Visst är den!
Emma

Kommentera här: