Incoming!!

Har varit lite dålig uppdatering nu ett tag, har verkligen haft fullt upp.  Men en superkort sammanfattning: I torsdags träffade jag kompisar, i fredags åkte 2 mil på skidor samt gymmade med Moa och Charlie, vi la upp ett träningsschema för kommande veckorna i alla fall. Hela lördagen höll jag på, från morgon till kväll, på med ett projekt som jag tänkte presentera lite senare när jag det är helt klart. I söndags fortsatte jag ytterligare och träffade sedan Noah.

Tänker i alla fall nu ikväll att skriva lite bättre inlägg än detta som jag kan ha liggandes på kö när jag har mycket och göra, vilket i princip är hela tiden nu.

Här är en liten lista på innehåll i blogginlägg den kommande tiden:

Innan man dör

Platser att åka till

Favorit smink

Hårtips

Att skaffa extra jobb

Ett år sedan olyckan

Veckans tips

Lite klagomål

Att se fram emot 2015

Snö bilder

Frågestund

Livet är som en kolgruva? 
 
1 Ellen Lindberg:

skriven

Ser så himla mycket fram emot detta! Speciellt "Innan en dör" och "Att se fram emot 2015". Så himla bra att ha en liten bank med inlägg att plocka från när livet rusar förbi.

Svar: Tack! Ska försöka lägga upp dom lite extra tidigt på listan isf, måste dock vänta på lite motivation, blir inge bra inlägg när man måste tvinga fram dem. Det blir så mycket enklare när det nästan blir för mycket text istället för för lite. Bra mycket roligare är det iaf!
Emma

2 MATILDA:

skriven

så fin bild :)

3 Kattis:

skriven

Låter som flera intressanta inlägg på g!:) Har lagt till dig på bloglovin nu...du får gärna lägga till mig också!

4 josefine:

skriven

Jättefin bild! Ser ut att bli en härlig bloggtid framöver!

5 Ewa:

skriven

Fantastisk bild.. Grym du är på att fotografera =)

6 my:

skriven

Superfin bild :)

Kommentera här: