Min fina kille fyllde 18

Noah fyllde 18 igår så jag passade på att överasska honom lite med frukost på sängen och ballonger. Vi hade studidag så jag lät honom i alla fall sova fram till halv 11 innan jag väckte honom med lite fin falsksång som skrämde katten. Själv smög jag upp ur sängen vid halv 9 för att hinna med allt. Det blev pankkakstårta med sirap och hallonsyllt samt smoothie. Jag smög runt på övervångingen med låg musik i öronen och enbart Noahs katt Izor som sällskap, var faktiskt mysigare än vad det låter. Att granera tårtan var inte mitt starkaste ögonblick i livet men förhoppnignsvis är det tanken som räknas, och såklart, smaken. 
 
 
Några av Noahs kompisar kom över på förmiddagen för att gratta och sen på kvällen drog vi ut och åt på Pizzahut med Noahs föräldrar. Deras pizzor är farligt goda och doggybagen vi tog med hem var tom en timme efter att vi klev innanför dörren, oupsi. 
 

Är så glad att jag har Noah verkligen, han får mig att må bättre även om allt är skit och jag blir verkligen lycklig av honom. Han kvalar lätt in i kategorin "bästa pojkvän" älskar honom <3
 
1 Anonym:

skriven

Ni två är så söta tillsammans!

Svar: Åh tack du!
Emma

2 myawesomedays.blogg.se:

skriven

Herregud vad jag dreglar här borta... Fasiken vad gött.

3 Denise:

skriven

Men guud så fin katt! :)

Svar: Visst är han! Så sjukt gos :)
Emma

4 ♫♪ sandra:

skriven

gott!

5 sara:

skriven

Gott! :D

6 Maja:

skriven

Vad gulligt av dig att fixa tårta!

7 Erica:

skriven

Åh, vad fint du fixade! <3
Gillar att katten blev rädd av sången, haha... :3

Svar: Tack du! <3 ja min röst är inte till för att höras egentligen hahah
Emma

Kommentera här: