Nyttig glass

Gick upp 7 imorse för att bege mig till jobbet, lovet är snart över och jag har bara varit ledig en dag. Men men, medan många sovit har jag tjänat pengar, får se det så! Är ledig imorgon i alla fall, men lite jobbigt var det ändå att lämna Noah i den varma sängen för kylan utanför dörren. 

Efter jobbet drog jag upp på stan en sväng med Lucy innan jag åkte hem till Ervalla till ett tomt hus, vilket resulterade i att jag drog över till Mathilde lite tidigare än planerat. Vi hade det precis som vanligt (ni skulle bli för avundsjuka om jag berättade mer ingående)men nu är jag hemma igen, måste fixa lite inför morgondagen innan jag lägger mig. 

Gjorde förresten en hemmagjort glass/sorbé igår som stått i frysen under natten, smakade precis på den och var sjukt god, den blir det att plocka fram imorgon kväll! 



1 Klara B.:

skriven

Du känner inte för att dela med dig av receptet? Kvargsmoothien var så god!

Svar: Självklart! Kommer upp senare i veckan!
Emma

Kommentera här: