Tips på bra blogg!

Jag följer rätt så många bloggar då jag verkligen tycker det är jätte kul att läsa, men då jag gillar att fotografera rätt så mycket så tar fotobloggarna där ute upp en stor del av min läslista! Här kommer i alla fall ett tips på en av de bloggar jag följer dagligen.

Bloggen drivs av en tjej som bor på Åland och heter Sanna Widman. Hon är precis som jag 17 år och väldigt intresserad av fotografering. På hennes blogg får man se en hel del härliga bilder, men man får samtidigt en inblick i hennes liv då hon skriver om massa annat också. Har följt henne ett tag och lär fortsätta väldigt länge! Klicka gärna in och se själva!  

 

Klicka HÄR för att se hennes blogg med egna ögon!  

Ha en fortsatt bra söndag, och har ni haft en dålig hitills så får den bli bra nu! 

1 Nicolina:

skriven

bra tips! :D

2 HJJONSSON:

skriven

Tack för bloggrips hehe!

3 josefine:

skriven

Bra bloggtips :D

Kommentera här: