2014

Bättre sent än aldrig? Tänkte dra en liten kort årsresume för 2014 så kan jag verkligen blicka framåt sen. Samtidigt som det kändes som om de nyss var nyår 2014 så har det hänt massor och året har verkligen varit långt.
 
Kommer inte ihåg så mycket från början av året 2014 om jag ska vara ärlig. Firade in det nya året i Arboga med några från klassen i alla fall men det kunde verkligen ha varit roligare. 
 
Hade väldigt många upp och nedgångar under våren 2014. Bland annat blev jag osams med en väldigt nära vän, blev påkörd av en bil samt tappade en stor del av min träningsmotivation. Men jag träffade också lite nya människor, insåg vilka mina riktiga vänner var och förändrades en hel del som person. 
 
 
Till sommaren träffade jag sjukt mycket nya människor, några som jag gillade mer än andra, och de som höll sig kvar har kommit att bli några av mina närmaste idag. Jag jobbade en del men satte också sprätt på en hel del pengar.
 
 
Firade i Juli min finaste Mathilde med en liten överaskningsfest med tillbehör...
 
 
Drog en spontantrip till Stockholm med Cody också och åkte på en kort husvagnssemester med familjen
 
 
Hela sommaren bestod av nya bekantskaper, sena kvällar, bad, övernattningar och jävligt mycket skratt. Sommar var verkligen helt perfekt med få dåliga dagar!
 
 
Hösten välkomnades med öppna armar då jag verkligen kände att de var dags att varva ner efter den intensiva sommaren. Jag fann mig tillrätta och det fanns inte så mycket moln på min himmel, bara de vanliga med mycket  plugg och sånt.
 
 
Gick i Pride paraden med några kompisar och i septemer hälsade jag tillsammans med Josefine på vår andra kära syster som för tillfället bodde i Stockholm. Vi hade det allmänt mys innan vi skrämde barn på Gröna Lund.
 
 
Men en av de största höjdpunkerna var när jag tillsammans med Mathilde åkte till Stockholm för att gå på Ed Sheerans konsert. Vi mötte massa nya trevliga människor där och de var verkligen ett minne för livet.  
  
 
Försökte även förgäves ta tag i min träning igen men gav upp rätt så snart. Hade många myskvällar med mina vänner och käkade mycket gott. Jag träffade lite mer nya människor och blev kär i den person som jag nu varit tillsammans med i 3 månader. Firade även halloween två gånger!
 
Allt flöt på och helt plötsligt var det jullov! Noah åkte till Kap Verde då jag fick klara mig utan honom i 10 dagar. Träffade mycket släkt och vänner, spendare pengar på mellandagsrean på allt annat än rean och firade sen in 2015 med mina finaste vänner samt fick många nyårskyssar från mitt hjärta.
 
 
1 fredrikkarlsson.blogg.se:

skriven

Mysigt!

2 Ida:

skriven

Härliga bilder!

Svar: Tack du!
Emma

Kommentera här: