5:e januari

Kom hem för någon timme sedan efter jag träffat några kompisar i Örebro. Är helt slut i huvudet för tillfället pga den lilla sömn jag fick igår när jag träffa tjejerna samt dagens arbetspass på 10 timmar. Imorgon är jag i alla fall ledig och tänker spendera den på bästa möjliga vis, utan måsten eller krav. 
 
Två bilder jag tog tidigare i Örebro när jag var på väg hem till mina kompisar, hade kameran med mig sedan igår. 
1 Josefin:

skriven

Fina bilder du tar! :) Väldigt söt hund ^^

Svar: Tack så mycket! ^^
Emma

2 shazi:

skriven

åh träden är så fina

Svar: Åhh tack vännen!
Emma

3 Saga Hunesjö:

skriven

Sv: Jo jagvet men är osäker på om vi ska lägga ut den eller inte!

Åh hoppas du får en bra dag, det förtjänar du, ta hand om dig!:)

Svar: De tycker jag ni ska! :)
Tack dsm vännen, de hade jag!
Emma

4 Johanna - enklaknep:

skriven

Hej,
hoppas att du fick din slapp dag som du planerade.

Ha en super mysig kväll

Svar: Det fick jag! tack du!
Emma

Kommentera här: