Hedemora

Det verkar som om de mesta som blir här på bloggen är helg resuméer, de är först på söndagarna jag har tid. Det är dels det, och så är inte mina vardagar särskilt intressanta! 
 
I fredags gjorde jag mig i ordning lite extra för att hänga med några men planerna ändrades i sista minuten, dvs jag mellanlandade hemma hos Noah och kunde inte förmå mig att åka därifrån! I lördags gick vi upp tidigt för att packa in oss, tillsammans med Noahs familj, i bilen till Hedemora för lite visit hos släkten. Var verkligen hur roligt som helst att få träffa alla och det var sjukt trevligt. Vi stannade i Hedemora till idag eftermiddag innan vi åter igen packades in i bilen. Noah övningskörde både dit och hem och det säger ju en del att vi tog oss hem, han var faktiskt jätte duktig!
 
Hade inte med mig kameran så blev inga bilder den här gången heller. Ångrar det verkligen för var så fint där! Men men, blir väl fler gånger förhoppningsvis! Mobilen lyckades knäppa lite i alla fall även om kvalitén blev sämst! 
 
1 Therese :

skriven

sv: Ja det är ju lika bra att man håller i gång! Älskar att dansa! Tack så mycket detsamma! :)

2 Ellen Lindberg:

skriven

Så himla knäppt, hedemodra kommer min mamma ifrån! Får alltid sån mysig känsla i kroppen när jag hör att någonting i samma stad som halva släkten :)

Svar: I princip hela min killes släkt bor där borta, det är verkligen super mysigt där :)
Emma

Kommentera här: