Kvarg smoothie

Har långledigt den här helgen med egentlig start idag. Vi har två brytdagar då man ska få chansen att ha utvecklingssamtal på en av dessa två. Jag hade mitt idag så ser egentligen inte idag som någon superledig dag för fick åka in vid 9 till skolan bara för att inse att jag tagit fel på tiden på en timme så blev att sitta och plugga lite istället. Hade mitt utvecklingssamtal och det gick bra, känner att jag ligger hyfsat till i de flesta ämnena i alla fall så är rätt så nöjd, ställer lite för höga krav på mig själv för att vara helt nöjd.

Åkte efter samtalet och tränade på Friskis och Svettis ett pass för att sedan åka hem, plocka lite i mitt rum, kolla lite film, göra lite gott att äta (äggröra och kvarg smoothie ) åka och sola solarium samt plugga lite till.

Ja det var min torsdag, hur var eran?
 
 
1 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Det ser gott ut! Min torsdag har varit lugn och skön med morgonpromenad och en enorm frukost i soffan, slog på tvn och kikade på min pojkvän som är och tävlar i SM och sedan har jag bara pysslat runt hemma innan jag drog iväg på dubbla träningspass :) Det var min torsdag det.

Svar: Låter som en väldigt produktiv men ändå lugn dag, sånna behöver jag fler av!
Emma

2 danten89:

skriven

Vad gott =D
allt bra?

Svar: Jo det är bra! tack du!
Emma

3 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Mums!

4 Emma :

skriven

Mums!

5 N:

skriven

Ser jättegott ut!

6 Carolina Thoor:

skriven

Okej :D ja den smakar fräsch och gott :D

7 natalia:

skriven

Det går ju bra för dig :D

Jag gymmar :)

Svar: tack så mycket! :)
Emma

8 Lydia:

skriven

mums

9 Jennifer s Gidlund:

skriven

Mums vad gott det såg ut, vill du dela med dig av receptet ? :D

Svar: Det kan jag absolut göra! Håll koll så lägger jag upp det i ett inlägg snart! :)
Emma

10 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

mumsigt

11 HJJONSSON:

skriven

Det där ser gott ut!

Svar: Tro mig, det var det också! :)
Emma

12 Anonym:

skriven

Shit de där vill jag också ha receptet på!

Svar: Håll utkik isf, det kommer upp snart! ^^
Emma

13 wilma:

skriven

Men gud va gott!

14 NICOLE:

skriven

Mumsigt =)

15 Josefine:

skriven

Jag började med att packa upp ett paket ifrån Gina. Du vet den där rosa fluffiga morgonrocken? Ja, just det. Sen hade jag en härlig frukost, en intervju om det jobbet på Mallorca som gick bra, käka god middag, tog en power-walk, handla, gjorde mat till idag, fika på kvällen osv. Ja, det mesta typ. Lycka till i skolan!

Svar: Åhhh den morgonrocken! Hoppas bild kommer upp snart! ;)
Emma

16 Linn♡:

skriven

ÅHH vad gott detdär såg ut!! ♡♡♡

Hoppas du har en bra fredag:))Kramar!

Svar: Det var det verkligen hihi!
Jo det hade jag, hoppas du också hade det! Kram!
Emma

17 Erika:

skriven

Såg inte helt fel ut :)

18 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Mums :D

19 Christina:

skriven

Lät som en bra torsdag :)

Svar: Jadå det var det! :)
Emma

20 Henrietta Nylund:

skriven

Kul att utvecklingssamtalet gick bra!

Svar: ja det var väldigt skönt! :)
Emma

21 Angelica Bengtsson Fotografi:

skriven

Ser gott ut :D

Svar: det ser ut som det smakar isf ;)
Emma

22 vanja:

skriven

så gott :DD

23 Ida:

skriven

Härligt, och det ser jätte gott ut!

24 Emma:

skriven

Ser supergott ut!!

25 Zina:

skriven

Det där ser väldigt gott ut! :)

26 Kajsa-Stina:

skriven

Men mums vad gott det ser ut! Hur gjorde du den som? Skulle vara kul att prova på själv om du skulle ha lust att dela med dig av receptet hihi :)

Härligt med ett träningspass också! Tycker Friskis och Svettis är ett superbra träningsställe då det finns så mycket olika aktiviteter man kan köra beroende på vilket humör man är på!

Svar: Flera har frågat efter receptet så jag tänkte lägga upp det imorgon någon gång förhoppningsvis eller i början på nästa vecka, har rätt så fullt upp den här helgen, men lovar att receptet kommer upp :)

Ja verkligen! Så bra är det, man kan verkligen välja vad man vill fokusera på och byta program vid varje olika humör eller känsla! :)
Emma

27 Cassandra:

skriven

super fin blogg har du! Kicka gärna in på min Kramis.

Svar: tack du! det kan jag nog ta och göra! :)
Emma

28 Mikaela Lahtinen:

skriven

Det verkar jätte gott! Måste nog pröva! :)

29 Annette:

skriven

Vad gott det såg ut!!! :P :D

Kika gärna in hos mig med

http://nouw.com/Nettan

Svar: Det var de verkligen! självklart kan jag göra det!
Emma

30 amanda:

skriven

mums vad gott :D

Svar: Ja de var de verkligen! Receptet kommer upp inom kort! :)
Emma

31 malin:

skriven

Åh såg ju sjukt gott ut!

32 Ida Lindborg ♡:

skriven

ååh mums så gott! :D

33 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh så gott :)

Kommentera här: