Smile cus' it gets better

Har äntligen lämnat in en analys om Syrien vi fick för några veckor sedan, dock började jag skriva på den igår. Klar är den nu i alla fall och inskickad så den jäveln ska jag aldrig tänka på igen. Även om jag inte hållit på med den eller ens lagt någon tid på den förrän igår så har den tyngt mig, jag har ju hela tiden vetat om att den ska in men jag har aldrig tagit mig i kragen vilket gjort mig lite stressad på senaste tiden. Men nu är den borta, gone, finito! Jag fick också tillbaka idag en uppgift vi haft i både på svenskan och historian och fick bra i båda ämnena så de känns bra.  
 
Haft så mycket att göra på sistone så har inte tagit så mycket bilder, vädret har ju lite med det att göra då de växlar snabbare än mitt humör. I alla fall, jag bjuder på lite selfies i brist på andra bilder!
 
 
1 ewa löfgren:

skriven

jodå fin blogg du ärliga människa!! Grymt imponerad av din ärlighet.. Lycka till med bloggen!

Svar: Tack du! Mina vanliga läsare kommer nog inte förstå hur du menar men alltid roligt att inte ge bort all info! :)
Emma

Kommentera här: