Hold back the river

Det har varit lite dålig uppdatering på senaste tiden men ska försöka ändra lite på det nu. Jag har helt enkelt inte orkat med bloggen, den har bara känts onödig, får väl se om det går över. Hela veckan har gått i illfart och det känns som om det nyss var helg, men trots det har jag hunnit med massa. I måndags och onsdags stack jag ut och sprang, vilket var första gångerna på evigheter och i torsdags jobbade jag. Men det är inte det som gör att det kännts som om jag har hunnit med så mycket. I tisdags hade vi prov, i onsdags skulle en textanalys in, i torsdags hade vi ännu ett prov inom samma område som det första fast på en högre nivå och igår hade jag ytterligare ett prov. Det gick bra på alla tre proven skulle jag vilja påstå även om de gick bäst på sista. Det känns verkligen som om jag hunnit med massor pga att vi haft just massa prov och inte inlämningar, det har dock bidragit till massa stress och ja till och med tårar. Men nu är det nya tag som gäller, snart börjar nästa vecka med nya prov och utmaningar! 


1 Julia :

skriven

Jag håller med, har haft urusel uppdatering på min blogg - den är typ helt öde. Man får ju läsare genom att sticka ut men frågan är hur man gör det? Svårt att få motivering ibland, verkligen.

2 Hanna Fia:

skriven

Jättebra blogg verkligen! Kika gärna in på vår blogg och lämna gärna en kommentar. Kram

3 Nicolina:

skriven

det är svårt med motivationen ibland. man ska ju bara göra det om det känns rogivande och kul! :)

Kommentera här: